torsdag, februari 10

Snart slipper jag packa i detta väder

Det fortsätter och snöa. Vinden har avtagit lite i alla fall. När jag packar bilen i detta väder drömmer jag mig bort till nästa vinter då jag kommer slippa stå ute och packa. Då står  bilen i det "lilla" garaget (70 kvm) som jag kommer in i från huset. När bilen är packad är det bara att klicka på den lilla fjärrisen och upp går porten. Snacka om lyx känner jag just nu när jag står ute i snön och blir kall och blöt.



Inte länge kvar nu.....

Idag slutar älsklingen jobb med.

3 kommentarer:

Mamma Russin sa...

haha, underbart gumman..

kramkram

CiliaH sa...

Hej hej! Tittar förbi efter att ha hittat dig på listan hos mammablogggalan.
Fin blogg du har!

Popprinsessan sa...

Ha ha, de där är ju inget garage!! Det är ju otroligt stort!!!

Hoppas att ni får en bra resa, trots oväder!

Kram!