onsdag, februari 16

Lite sömn men mer energi?

Jag gjorde som tänkt igår och kröp upp i soffan med en stor god kopp äpplepajte. Hade spelat in House som jag såg på. När det var slut var jag inte trött och satt uppe en stund till. Mys.

Somnade ganska sent igår och var riktigt trött när klockan ringde. Nu känner jag mig piggare än jag gjord de sista dagarna trotts lite sömn. Min tid på soffan har kanske gjort sitt.

Idag blir det lite fix och några samtal. Har en liten to-do-list som jag tänkte fått beta av. Sen tänkte jag nog åka en tur in till stan och bara gå och titta. Bara jag och ingen vagn att putta runt, inga barn att hålla reda på, ingen sambo som väntar otåligt hemma.

-10 grader idag och det är nog ganska ok då det inte blåser. Känner att det är helt annan kyla här och på västkusten. Det är nåt jag kommer sakna när vi flyttar. Här är mycket mer vinter och mycket finare vinter.

Nu skall jag strax köra stora killen till skolan. Bara för att jag kan och inte för att jag behöver. Lyx det med.

Inga kommentarer: