fredag, februari 18

Fy tusan så fräcka de är. Arrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

För känsliga läsare varnar jag för starka ord i detta inlägg. Sluta läs eller håll för öronen....

Stora killens fröknar är guld. Jag har inte nåt att klaga på vad gäller de. Varje vecka får vi ett brev om vad de gjort, planerar att göra, om det är nåt som behövs pratas med eleverna om.... Ett väldigt bra upplägg tycker jag.
Detta brevet handlade dels om lite problem med raster. Vissa barn vill inte gå ut och andra vill inte gå in. Småsaker och inget allvarligt.

Vad som däremot gjorde mig ärligt förbannad är informationen om att tisdag nästa vecka skall kommunen ha ett öppet möte om hur de skall bespara 15 miljoner. Detta kommer drabba skolan hårt och alla föräldrar är välkomna med sin åsikt.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA hur jävla smartfräcka är de inte. Lägger ett så viktigt möte på SPORTLOVET. Fy fan helt ärligt. Var är vi på väg??? Nu skall vi snart flytta men jag gissar att det ser ganska lika ut vart man än bor i vårat avlånga land. Tragist. Barnen är ju vår framtid. Fattar de inte.

Nu fick jag lite eld på brasan så nu blir det kanske lite gjort här hemma i alla fall.

Blääääääää för kommunledningen.....

Inga kommentarer: