fredag, februari 25

Fredagsmys

Efter jag gjort allt jag skulle åkte jag hem och lämnade bilen. Sen tog jag en promenad till morfar där lilleman är. Har ätit räkor och duckit lite vin till. Fredagsmys. Skall snart knata hemåt. Det tog ca 20 minuter att gå hit men kommer nog ta 30 minuter hem. Vi bor högt upp och har två stora backar innan vi kommer till huset. Bra motion.

Har fått gjort det mesta i huset inför försäljningen. Tyvärr hann inte glasmästaren komma idag och ficka det spruckna fönstret. Får se om vi får ordnat det innan visningen. Annars får mäklaren informera om att vi ordnar det innan övertagandet.

Känner mig nöjd med min prestation dennna veckan. Visserligen är jag aldrig helt nöjd utan tycker alltid att jag kan ha gjort mer men jag är ändå nöjd.

Jag har dessutom gjort lite av de saker som älsklingen alltid brukar göra och det är jag stolt över. Jag klarar det mesta om jag bara ger mig den på det.

Inga kommentarer: