fredag, januari 14

Soft fredag

Dagen börjad bra med en lång sovmorgon. Gick upp klockan nio av att jag vaknade av mig själv. Inte ofta det händer men när det gör det är det SÅ skönt.

Fortsatte dagen med en kopp te i soffan med min kära.

Sen frukost med min älskling. Även det hör till ovanligheterna här hemma.

Nu är två av mina killar på deras favoritställe = simhallen.

Jag väntar på att min stora kille skall komma hem från skolan. Vi har bestämt att det är hans dag idag. Han får bestämma maten. Vi skall spela lite spel av hans val. Prata och bara umgås. Blir en mysfredag hemma hos oss.

Jag går fortfarande runt i pyamas, morgonrock och tofflor. Skall stax klä på mig och få lite gjort här hemma.

En sak som upptagit mina tankar en del har löst sig till det bättre. En skön känsla.

Inga kommentarer: