fredag, januari 21

Räkafton

Ikväll blir det räkafton hos grannarna. Deras lilltejej är lite hostig och snorig men det är nog de flesta nu för tiden (inte vi dock). Man kan inte undvika förkylningar fast man skulle önska.

Stora killen är hos en kompis och leker. Blir att hämta honom om en stund så han kan följa med över. Inte för att han tycker det är så super men vi vill ju vara hela familjen en fredagskväll.

Jag tog mig en stund nere i källaren i "mitt" nya rum och sydde klart kudden med mina prinsar. Satte på min Ipod och lyssnade vidare på min inspirerande ljudbok.


Nu kommer mina prinsar pryda våran säng de dagarna vi bäddar den...

2 kommentarer:

Mamma Russin sa...

hej hej..

så fin kudde du gjort.. :)

har kommit av mig lite nu med pysslande och virkandet jag..

vet inte hur det blir nästa vecka om vår snickare kommer mån-tisdag.. då lär jag hjälpa till lite..

fast måndag förmiddag kanske skulle gå iaf.. :) vi kan väl höras på söndag?

kramkram

Josefine sa...

Hej! Just nu pågår det flera roliga tävlingar i min blogg. Vill tipsa speciellt om tävlingen om ett Monimo presentkort där det är väldigt få deltagare vilket för vinstchansen större! Välkommen in och delta.