onsdag, januari 19

Posten

Alla vet ju att Posten är ett företag som älskar omorganiseringar. Varje gång de gör en förändring resulterar det i att vi får posten senare och senare och senare. Nu kan den snart inte komma senare tycker jag. Vi brukar på post mellan halv fyra och halv fem. Det kan man inte räkna med att posten är framme dagen efter anser jag men men. Vi har ju inte så mycket  att säga till om.

Varför skriver jag om posten? Jag har köpt en sak på Tradera som jag spänt väntar på. Nu borden den dessutom redan varit här. Hoppas inte jag blivit blåst. Peppar, peppar så har jag klarat mig från sånt in till nu men nån gång skall vara den första heter det ju. Hoppas verkligen inte det för denna sak har jag letat efter med utan att hitta.
Jag hoppas att hon jag köpte den av har skickat den med B-post och att det är förklaringen till varför den är så sen.

1 kommentar:

Popprinsessan sa...

Hoppas att du får ditt paket! Posten kvällstid känns ju verkligen sådär tycker jag, här kommer den iaf innan lunch någon gång.

Bra drag att flytta upp crossen - men vilken ambition att träna flera gånger per dag! Puh! Blir trött bara jag tänker på det! Men jag håller tummarna för att du snart hittar den försvunna kondisen ;-)

Kram!