måndag, januari 31

Idag måndag...

Missade förra måndagen men ger inte upp för det. Idag blir det en ny måndagslista.

Idag måndag är jag glad för att...
  • ... det gick bra på dagis idag. Liten hade så kul och ville inte gå hem.
  • ... det gick bra att åka tåg med barnen.
  • ... jag har så snälla vänner till grannar som hjälper mig när jag är ensam.
  • ... jag haft en underbar helg i Göteborg med min familj.
  • ... jag och syster fick en kväll ute i lördags med mycket god mat, mycket prat och mycket nöje.
  • ... försäljningen av vårt hus i Göteborg har satt igång. Spännande vad vi får för det.
  • ... mina barn mår bra och då mår jag med bra.
  • ... jag har fått lite energi efter helgen till att ta tag  i saker som bara legat.
  • ... jag fick (i efterskott) det jag önskat mig i present.
  • ... det är ljust tidigare och längre på dagarna.
  • ... snön ligger kvar fast det varit en del dagar med plussgrader.
  • ... har fått några svar på mina annonser.

1 kommentar:

Popprinsessan sa...

Vilken härlig lista! Det låter som en toppenhelg i Gbg!

Och härligt att det går åt rätt håll med dagis!

Hoppas nu att du har en skön måndagskväll!

Kram!