onsdag, januari 19

Höstkonsekvens

Innan älsklingen åkte till sitt möte/kurs så bar vi upp min crosstrainer från källaren. När jag är ensam så ofta är det svårt för mig att få tränat i källaren. Nu står crossen i vardagsrummet så nu har jag inget att skylla på längre. BARA att sätta igång...


MEN ack så tungt det var. Bytte om direkt när stora killen gick till skolan och började trampa. Lilleman sov en timme till så jag fick lite tid med crossen. Tänker försöka kliva upp på den fler gånger under dagen. Måste komma igång igen. Hösten har varit sjukt slapp med allt. Stress med skola och för att få vardagen att gå ihop. Gick inte helt så nu måste jag ta tag i mig och mitt igen. Så som det är nu fungerar inte och det skall det göra.

Min kondition var borta. Hittade inte ens en liten del av den. Om jag skall ta mig runt Göteborgsvarvet i år får jag lov att sätta in en högre växel.

Våren kommer bli bra. Det skall hända mycket kul har jag bestämt och då blir ju allt så mycket bättre när jag orkar med.

Inga kommentarer: