torsdag, januari 20

Grattis till oss

Grattis kära syster på din födelsedag. Önskade jag kunde fira den med dig. Nästa år kanske.

Det är ju även min dag idag. Den kommer inte firas alls. Jag och barnen är ensamma hemma som vanligt och det kommer bli en lugn dag. Kommer bara göra det jag har lust på.

Sent ikväll kommer älsklingen hem men då sover nog hela huset.

Pratade med en gammal kompis idag. Det var riktigt trevligt. De bor för långt bort känner man när man väl pratar med de igen. Får bli ändring på det snart. Har lite extra hemlängtan idag så klart.

Solen hedrar mig med sin närvaro och det är några grader minus. Precis som jag önskar det en januaridag.

Nu serveras det mat i lillemans rum....

3 kommentarer:

Carolina sa...

Grattis på födelsedagen fina du! <3 Kramar

Popprinsessan sa...

Men fyller du år idag?? Grattis, grattis!

Hoppas att du inte känner dig allt för ensam nu när sambon inte är hemma. Och tänk på att man kan fira en annan dag ;-)

Kram, kram till dig!

Mamma Russin sa...

GRATTIS söta .. :)
så tråkigt att ni är själva så ofta, jag som gnäller bara att gubben jobbar ett par kväller i veckan jag.. :(

Hopas lillemannen bjöd sin fina mamma på god födelsedagsmat på sitt rum..;)

KRAM<3