tisdag, januari 25

Framgång och otur

Kom hem från vår utflykt klockan 18. In med sakerna och prata lite med älsklingen innan det var dags att knata bort till förskolan på möte med rektor och kommande föräldraråd. Det blev tyvärr väldigt dålig uppslutning. Jag och en mamma till. 100% fler än förra gången så det tar sig... Vet en pappa som skulle komma men som avstod då hans dotter blivit magsjuk samma dag. Det var vi andra tacksamma för.

Nu blir det till att ta mer direkt kontakt med föräldrar för att visa på nyttan med att ha det. Vi fick ett bra samtal anser jag och det skall bli intressant att se vad som händer vidare.

En riktigt trist sak hände med min mobil igår. När jag laddade den fick den något spel och visade en programsida med konstiga saker. Älsklingen tryckte lite på den och poff så vad den död. Inget liv att få alls. Totalt stendöd. Buhu.

Älsklingen skulle stanna till på OnOff och reklamera den på väg till simhallen men garantisaker och mobiler är inget bra. Tror inte jag hört om någon som fått det sett på/åtgärdat/bytt på få dagar utan det drar ut på det lännnggggeeee. Blir till att plocka fram min gamla igen då. Tänk så fort man vänjer sig till ny teknik.

2 kommentarer:

Stina sa...

Tekniken vet du, den ska krångla jämt.:-)
Det var inte många på det där mötet. Det är ju bra med sådana träffar.
Ha en bra dag. Stina

Popprinsessan sa...

Men visst är det så, det här i-landsproblemet med mobilerna :-) Jag har varit utan min iPhone i över en vecka nu och som tur är hade jag en gammal mobil liggandes här hemma. Men, jag orkar inte sätta mig in i hur man bloggade och synkade mail osv så jag saknar verkligen min iPhone! Fast det är säkert nyttigt att vara utan den ett tag :-)

Hoppas att du har en skön kväll!
Kram!