torsdag, januari 13

Alla är hemma

Älsklingen kom hem i bra tid igår. Inte för att han kört extra fort utan för att han kom iväg från jobbet tidigare. Jag hade inte hunnit somna vilket var trevligt.

Just nu är jag uppe med stora killen och skickar honom till skolan. Kors vad trött jag är. Jag som skulle i säng i bra tid och vakna utsövd. Somnade ok men liten har varit orolig. Tror han vaknade av älsklinge fast han var tyst. Sen ville han gå ner och se på Händige Manny. Sen var det nåt annat. Som vanligt fick älsklingen inte ens ta på honom. Allt detta började runt tre. Sen känns det inte som jag sovit speciellt mycket efter det.

Klockan ringde, jag snoozade en gång, stora killen kom och väckte mig.

Nu sitter jag här och är bara så jäkla trött. Älsklingen och liten sover som tur är. Jag skall lägga mig på soffan en stund när stora killen gått till skolan. Som tur är har han sovit bra och länge i natt.

1 kommentar:

Popprinsessan sa...

Vad mysigt att din darling kom hem innan du hann somna! Synd att du inte fick sova så bra bara, men jag hoppas att du kan ta igen det inatt. Och snart är det helg igen!!

Kram!