måndag, december 27

Tillbaka efter en trevlig eftermiddag

Hämtade min syster med barn och så begav vi oss till farmor. Det var kul att se henne igen.



Vi blev serverade potatis och purjolöksoppa och den föll alla i smaken. Liten sa ett långt mmmmmmmm när han smakat. Han åt massor. Kul.

Sen busade han och kusinen under bänken. Lekte tjuv och polis tror jag. Jagade lite spöken mm. Kul hade de.

Sen kom vi tillbaka till morfar och liten var helt slut. Vaknade inte när jag bar in honom och la ner honom. Nu ligger han däckad på morfars mage. Undrar hur natten blir.


1 kommentar:

Popprinsessan sa...

Hoppas att du får en riktigt härlig dag idag också! Här såsar jag mest runt i pyjamas halva förmiddagarna och bara tar det lugnt. Men det är såå skönt! L får vara uppe lite längre om kvällarna och det gör att hon sover lite längre på morgonen vilket inte alls är fel för en trött gravid mamma som mig :-)

Kram, kram!