onsdag, december 15

Nästa verkstad

Älsklingen och lilleman var på favoritstället idag. De åkte och simmade. När de var klara ringde de så jag kunde komma och möta de. Vi lämnade in bilen på andra verkstaden idag. I tisdags var det framrutan idag är det motorn som skall få sig en omgång. Det var bra att vi lämnade den redan idag för de har redan börjat jobba på den. Sen slipper vi gå upp tidigt bara för att köra och lämna den. Nu kanske den hinner bli klar tills imorgon.

Trist bara att det kostar massor av pengar men det är ju sånt man får räkna med när man har bil. Det kommer och det är ingen överraskning. Nu är det saker som skulle bytas och inte extra överraskningar som det skulle kunna vara.

Har försökt plugga men har inte lyckats bli helt klar med uppgiften idag som jag hoppast. Nu är det ingen panik men det är skönt att få det gjort. Nya tag imorgon.

Mina luftrörsbesvär har släppt nästan helt men jag känner mig seg och trött. Troligen medicinen som gör det den skall.

Inga kommentarer: