tisdag, november 9

Sängsurf

Ligger fortfarande i säng. Köpte mig ett laptopstöd när jag var på IKEA sist och det fungerar väldigt bra. Älskligen tog barnen idag så jag skulle få sovmorgon. Är lite störd just nu och när han tog upp liten halv nio vaknade jag till med. Sen har jag tyvärr inte kunnat sova mer utan legat och slösurfat bara. Borde försökt mer för jag somnade först klockan två men men...

Har inte tittat ut genom fönstret ännu så jag vet inte om den utlovade snön har kommit eller inte. Hoppas vägarna är fina till helgen bara då jag skall gå på Allt för hälsa mässan i Stockholm. Det ser jag fram emot. En dag bara för mig och med massor av härlig inspiration. Det är det jag behöver nu.

Just nu skall jag ta mig upp ur denna varma sköna säng och få i mig lite frukost innan skolarbetet kallar.

Inga kommentarer: