tisdag, november 23

Det gick ok

Liten vaknade strax innan det var dags för storebror att lägga sig. Jag fick snabb upp honom och han fick sett färdigt sitt program i sängen. Sen la han sig och sov. Liten var vaken ca 2 timmar men låg snällt kvar i sängen. Han väckte mig klockan 4 men låg även då kvar snällt och somnade om igen klockan 5. Sen var storebror ovantligt klantig i morse när vi skulle gå upp så han väckte lillebror. Nu sitter båda killarna i soffan och ser på Musse.

Allt som allt så gick det bra. Det kunde blivit så mycket värre. Kanske lika bra att liten är upp så han har extra lång tid på sig att vakna till innan dagis. Han vill som vanligt inte gå säger han men det skall han. Hoppas allt det där snart går över.

Har kanske lite projekt på gång idag. Hoppas jag kan ordna det. Vill man ha det gjort får man göra det själv när man är ensam. Tur jag har världens snällaste grannar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Älskling. Ha en bra dag. Tänker på dig. Jag har redan jobbat ½ timma. Mamma