torsdag, oktober 21

Skolarbete

Sitter med uppgifter för mina kurser jag tar på distans. Just nu skiner solen på en blå himmel så det är svårt att konsentrera sig. Har lust att gå en långpromenad men det kanske jag kan belöna mig med efter jag jobbat på i några timmar.

Igår när jag pratade med stora killen om hans dag berättade han om hur tokig min älsking är. Han hade packat ner två tröjor men inga byxor till stora killens gympa igår. Han fick gympa i sina jeans. Så det kan gå.

Det visade sig inte vara så dumt för när han skulle lägga sig igår meddelade han att han numera skulle packa sina egna gympakläder dagen innan han hade gympa. Hm. Det har jag försökt få till länge nu men inte lyckats. Får se hur det går men hoppas det blir ny rutin här hemma. Kanske ett nytt sätt att uppfostra på.

Inga kommentarer: