torsdag, oktober 28

Läckage

Nu är jag trött på att blöjan läcker på natten. Förstår inte helt varför. Den är inte förliten, jag byter det sista innan han lägger sig, han dricker inte mer än vanligt...

Denna gången vaknade han inte när jag bytte på honom i alla fall och det var ju skönt.

Supertrött mamma idag. Hoppas jag kvicknar till lite senare.

När jag och stora killen kom ner för frukost var det kallt. Brrr. 19 grader inne. Då måste det vara riktigt kallt ute tänkte jag. Icke. +7,2 grader. What? Ställde ändå upp värmepumpen igår kväll en grad för det var lite kallt redan då. Nu fick den ett hack upp mer. Hoppas det tar sig. Frysa är det värsta jag vet.

3 kommentarer:

Ingela la la sa...

Vad jobbigt.. såna saker som blöjor ska ju bara fungera tycker man.. Du kanske får prova en ny sort.

Hoppas du kvicknar till under dagen :)

Jag hittade hit via Popprinsessan, kul!

Russin sa...

god morgon gumman..
kul att du bestämt dig för att komma till galan och det ska bli roligt att träffa din syster med..:)

tråkigt med läckage, vi klara oss bra.. visst vissa mornar är blöjan proppfull med kiss med den har inte läckt.. vi använde libero..

ha en fin dag, kramrkam

Popprinsessan sa...

Är också monstertrött idag och det enda jag kan tänka på är att få åka hem och sova efter jobbet...

Kul med galan, ska också gå!!
Kram!