torsdag, september 30

Webbkonferens

Har haft sån ångest och panik för webbkonferensen jag skulle delta i för den ena kursen jag läser på distans. Jag har inte ens alla böckerna hemma och har inte kunnat läsa det jag anser att jag skulle och som kusens planering sagt Min plan var idag att jag skulle vara en passiv deltagare, låta de andra två prata mest och instämma där det lät bra.

Nu blev det inte så för en av de som skulle delta fick inte sin uppkoppling att fungera så hon försvann. Den andra eleven som var med hade nog samma plan som jag. Det slutade med att jag hade en hel del åsikter och tankar om ämnet och den anda eleven höll med om mycket jag sa.

Nu när den är slut och jag genomförde den på ett bra sätt och i tillägg fick ut lite av det så känns det riktigt bra. Ingen mer enkätmetodik för mig idag. Tvekade på om jag skulle säga detta högt för då blir det ingen ändring i vilken tid jag får till att sudera halva tiden för jag kommer bara få höra -Vad var det jag sa...
Nu är jag bara så nöjd med att jag kom igenom det och vill skriva av mig det här. Får ta konsevenserna av det senare.

Nu har jag pratat med min kära syster på skype en stund. En bra sak till idag. Hoppas dagen fortsätter med bra saker.

Skall in en tur till biblioteket för att lämna tillbaka några böcker. Handla lite smått på väg hem. Hinner jag innan barnen skall hämtas skall jag läsa lite i böckerna (som jag faktiskt har) till den andra kursen. Den är inte viktigare men den är roligare och intressantare.

Inga kommentarer: