måndag, september 27

Dålig start

Det blev en riktigt dålig start på veckan. Vi somnade alla i ok tid igår men klockan 1 på natten vaknade jag av liten. Hans blöja hade läckt och jag fick byta på honom och ordna. Det tar inte så lång stund men det var tydligen vid helt fel tidpunkt för efter det kunde jag bara inte somna om. Vände och vred mig till halv 3. Då gick jag upp för att bryta mönstret. Försökte igen men det gick inte. Kände mig trött så jag förstår inte varför jag inte somnade. Runt halv 4 tror jag att sömnen kom igen. Sov 3 timmar till innan det var dags att gå upp.

Skall strax lämna båda killarna idag och hoppas jag orkar göra allt det jag behöver idag.

1 kommentar:

Anne sa...

Usch vilken trälig natt du haft! Hoppas att dagen varit ok och att du får sova gott nästa natt!
Kram