tisdag, augusti 31

Impulsiv

Vet inte vad man skall kalla mitt humör just nu. Impulsiv, rastlös, lat, osäker, velig eller vad nu är. Drömmer gör jag och önskar mycket gör jag men det händer inte så mycket känns det som. Vet inte vilket hörn jag skall börja i. Imorgon börjar i alla fall mina kurser så då har jag lite att ta tag i.

Har haft lite "hemlängtan" det sista men det beror nog bara på att jag står lite mellan händelser i mitt liv. Det finns flera olika vägar att ta om just nu är allt öppet. Saknar nära och kära. Önskar jag kunde träffa de lite oftare än jag gör nu men den tiden kommer.

Idag var första dagen för liten på förskolan och det gick hur bra som helst. Han sov när jag hämtade honom och blev väldigt besviken när han vaknade och såg att han var hemma igen. Tillbaka dagis fick jag höra. Är så otroligt tacksam för att han trivs så bra där.

Idag är UNDERBART väder. Sitter just nu ute i stekande sol på blå himmel. Snart dags för middag.



1 kommentar:

Russin sa...

hej gumman...

så tråkigt att du känner hemlängtan, är ni på väg tillbaka ?

kul att lillen trivs på dagis iaf..;) ska vi ta och ses någon dag och leka lite? skulle vara roligt tycker jag.. vi kan komma till er eller tvärtom med förden delen..

kramar