måndag, juni 14

Gapskratt.

En till underbar dag har snart passerat. Det är helt otroligt underbart att vara hemma med mina killar. Vi njuter alla tre.

Stora killen har fått fler kompisar han leker med och lilleman är lilleman. Jag pysslar lite hemma men tar det som det kommer. Njuter och slappar i massor. Livet är otroligt underbart just nu. Trist bara att älsklingen inte är hemma men snart...

Idag har vi varit till stan och handlat present till en kompis tills stora killen. Han skall på kalas dit på torsdag. Sen var det hem och liten sov en god stund i vagnen ute. Jag passade på att sätta mig i soffan ute och läsa en intressant bok och bara njuta.

När liten vaknade tog vi en tur till skogen och plockade sten till min nya vattenskapelse i rabatten på framsidan. Blev helt ok och mycket bättre än den gamla dammen som bara samlade skräp. Nu blev det även lite plats över så nu "måste" jag köpa mer blommor. Ett angenämnt problem.



Hoppas älsklingen tycker det blir fint med och blir glad över att inte allt vatten försvann.

Solen tittade fram här på eftermiddagen och det blev riktigt varmt. Vi passade på att klippa gräset och det behövdes. Blev ganska mycket klippt så vi fick räfsa ihop och slänga i komposten. Killarna var så duktiga och hjälpte mig.

Innan vi gick in lekte de så gott i sandlådan. Storebror fick lillkillen att tjuta av skratt. Helt underbart!




Inga kommentarer: