måndag, maj 24

Marknadsplan???

Ny kurs idag. Marknadsföring är det som sista kurs ut.


Vi kommer under denna kursen göra en marknadsplan. Om vi väljer att göra den utifrån vårt egna tänkta företag eller om vi hittar på ett väljer vi själva. Jag är i valet och kvalet. Dels är det ju en chans att få verklig experthjälp på vägen men samtidigt känner jag mig väldigt tvekande till om jag vill göra det i den klass jag går nu. Det är inte den mest upplyftande och positiva klass jag hamnat i tyvärr.

Har ikväll och en stund imorgon att bestämma mig innan jag måste sätta igång. Tror jag lutar åt hälften av varje. Kan ta grundetanken men inte det där extra som skiljer mig ut och gör mitt företag och mina tjänster speciella. Det kan jag lägga till Marknadsplanen när grunden är gjort. Som sagt. Har några timmar att besluta mig på.

Hoppas viruset är borta nu så bloggen åter är som den varit och skall vara.

Inga kommentarer: