tisdag, maj 4

Full fart idag

Idag får det bli full fart. Sista dagen älsklingen är hemma och jag har massor jag behöver göra med mitt projekt. Fick gjort en god del igår och det känns skönt men före man vet ordet av det så har tiden gått.

Skolan delar ut stipendium till en elev och projekt vid examen och jag har sökt det men tvivlar på att jag kommer få det. För att ha en smula till chans måste jag i alla fall uppfylla alla de krav som ställs och det är att passa deadline och göra ett kundnyttigt projekt.

Har redan börjat skriva på rapporten men desto mer jag skriver känner jag att det bara kommer fram mer och mer att tänka på.

Idag blir det redovisning för förskolepersonalen på ena skolan. Hoppas det blir lika givande som de andra redovisningarna.

3 kommentarer:

Popprinsessan sa...

Verkar vara fullt upp idag!
Hoppas att du har en chans på det där stipendiet!

Mamma Russin sa...

hej hej gumman..:)

du har fullt upp värre, tycker du är så duktig som kämpar på så.. men du gillar din skola.:)

hoppas du får en toppen dag, kramkram

Unknown sa...

Vilken kämparglöd!