måndag, maj 31

En

Det finns många ettor just nu:
  • En dag kvar för mig i skolan innan jag tar examen på fredag.
  • En bil såld så nu har vi "bara" en bil.
  • En vecka kvar för liten på dagis innan sommarledigt.
  • Ett badrum kvar att göra färdigt.

Sitter och jobbar på det sista skolarbetet men kanske det viktigaste jag gjort. Min marknadsplan till mitt tänkta företag. Oj vad det är svårt och oj så mycket man måste tänka på. Tur att vi får lite hjälp i form av marknadsföring med två kunniga lärare.


2 kommentarer:

Unknown sa...

Vilken bil är det ni sålt? Den gröna? Vad kul det låter med marknadsföringen. Själv går dagarna i ett här. Inskolning på särskolan idag och torsdag.
Kramisar

Unknown sa...

Jag har hittat din nya bil syrran.
http://www.carbodydesign.com/archive/2007/09/07-aston-martin-db9-lm-v8-vantage-n400/Aston-Martin-DB9-LM-lg.jpg
Så kan Jens ha Volvon...