måndag, april 12

Förbättring

Hej vad det går. Gav mig ut och sprang när liten skulle sova. Det gick väldigt bra idag fast jag hade en trög och sne vagn att putta på. Det gick till och med så bra att jag sprang med en snittfart bättre än alla andra gånger jag varit ute i år. Nu är farten inte så mycket att skryta om men jag är nöjd och stolt över det jag presterar. Har ingen press på mig själv annat än att jag skall ta mig ut. Vill jag gå så går jag, vill jag springa så gör jag det.

Idag blev det även en annan runda än den jag sprungit innan och den var även lite lite längre. 6,83 mot den andra 6,49. Jag sa lite lite och det är ju det. Skall se om jag inte kan testa spåret imorgon om tid tillåter. Borde vara smält där nu.

Resten av dagen har vi gjort lite tvätt men annars varit ute hela dagen. Underbart väder. Så fint att stora killen tyckte han skulle ha shorts och det fick han.

Inga kommentarer: