tisdag, april 13

Ahh...urk

God morgon, urk.

Somnade till men vaknade med ett ryck 30 min senare. Vet inte varför men låg i alla fall vaken en stund innan jag somnade om.

Klockan 5 vaknade lilleman till och började sparka runt. Han sover inte precis stilla lillkillen. Han skall ha fötter och armar i och runt min pyamas. Inte lätt att sova då.

5:15 när liten nästan somnat in igen var det dags för nästa att gå på toa. Liten vaknade till igen och fortsatte sparka.

Stora killen kröp ner igen i 20 min sen ville han ner och äta frukost. Inte en chans sa jag och det gick i 15 min sen var han bubblande sur. Lika bra han fick gå ner och se lite TV.
Själv somnade jag till i 30 min till. Liten sover ännu.

Kommer bli en trött dag känns det som när den startar så fel. Hoppas min löprunda ger mig lite energi.

2 kommentarer:

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Hualigen för sömnlösa nätter & trötta dagar.

jag ville titta in & tacka dig så hemskt massa för din kommentar & stöd. Det lyfter mig upp att läsa!

Tusen tusen tack & hoppas din dag inte blir aldeles för trött

Kram

Frida-FantastiskaMamman sa...

Ja du trött är inte precis det man tycker om att vara!!!
Hoppas att löprundan gav lite välbehövlig energi..
Kramar<3