måndag, mars 29

Ny vecka

Måndag morgon och jag höll på att försova mig. Tror den enda klocka som inte blev ändrad igår var min mobil som jag använder som väckarklocka. Vaknade av mig själv märkligt nog.

Det har varit en så härlig helg och tiden har bara försvunnit. Fyra dagar med trevligt besök.

Igår var stora killen och älsklingen på bio. De såg draktränaren. Båda två var helt uppspelta när de kom hem. Tydligen en väldigt bra film enligt de båda.

Avslutade en väldigt lugn dag med mys i soffan. Stora killen kom i säng och lilleman fick ett bad. Sen blev det fart hemma. Stora killen kunde inte sova. Det har nog hänt för mycket. Han förökte, kom upp, försökte igen, kom upp, fick ligga hos oss, försökte igen och till slut så somnade han. Allt för sent så det är nog en trött kille jag sanrt skall väcka.

Hoppas det blir en bra vecka.

1 kommentar:

Carolina sa...

Kul att ni haft en fin helg - hoppas dagen blir bra idag också! :-)
Jag är en av de bloggar som blivit utvald att ha en tävling i samarbete med Apoteket, hur lätt som helst att delta - kika gärna in och var med! :-) Kram Carolina