tisdag, mars 23

Huslig

Har fått receptet av lillkillens förskola men det har inte blivit av att jag gjort det tidigare. MEN ikväll fick jag ett ryck och tillsammans med mina killar bakade vi ihop en PlayDoo lera. Blå blev den och fungerade hur bra som helst.















 
Den var inte så god heller enligt lilleman. Smaka måste man ju. Nu gjorde det inte så mycket för jag vet exakt vad det är i den.


Fick lite smak på det här med att pyssla och leka med mina barn igen så imorgon blir det "sega" såpbubblor. Måste bara handla mer diskmedel först.

1 dag kvar så är min familj fulltalig igen. Längtar.

1 kommentar:

Popprinsessan sa...

Å vad roligt att bara pyssla och leka! Sega såpbubblor får du gärna lämna "receptet" på :-)

Härligt att familjen blir fulltalig snart och att ni får besök i helgen. Här blir det för en gångs skull en "ganska" lugn helg och det tror jag verkligen att jag behöver..

Hoppas att du har en skön kväll!