lördag, mars 27

Är det fest eller?


Har ju fint besök denna helgen och jag njuter.

Tog med de en tur till Vinåker och Faktory Outlett. Vi hittade lite smått och gått där. Tack snälla mamma för de fina skorna. Tror jag skall se om jag inte kan ha de ikväll.
Vi har nämligen barnvakt och tänker ta oss en tur ut. En klasskompis till mig har fest och jag kan annars aldrig vara med när det händer sånt så det skall bli lite kul idag. Sen att älsklingen kan följa med är ju bara ett stort pluss.

Mamma har varit så snäll och hjälpt mig göra ljusa slingor i håret. Blev kanon nöjd. Visar bilder senare om jag lyckas ta nåt fint.

Nu skall jag göra mig i ordning lite så det inte blir så stressigt senare.

Trevlig lördag till er där ute.

1 kommentar:

Popprinsessan sa...

Hoppas att ni har en kul kväll och att skorna är sköna :-)