lördag, februari 13

Vill gå

Har en önskan om att kunna gå på denna mässa i Örebro. Jag får ha minst ett barn med mig. Två om det inte går att ordna så stora killen kan träffa sin pappa.

Jag önskar han kunde åka till sin pappa över sportlovet men det finns omständigheter som gör att det inte är upp till mig att bestämma. Han räknar dagarna helt ovetandes om att hans resa troligen är inställd. Har inte hjärta att tala om det för honom ännu.

Har en ganska stor hemtenta jag behöver göra. Detta ämne är intressant och nyttigt men just nu har jag lite svårt med att få ihop tankarna när jag skall skriva. Det är bara till att börja så får jag se hur det går. 

Önskade min älskling var hemma nu för det är så mycket jag ligger efter med men nu är det inte så och då får jag bara hantera vardagen bäst det går. Oftast fixar jag det med.

Systers barn har sportlov nästa vecka och hon har lust att komma upp. Oj vad jag vill det. Tyvärr har även hon drabbats  av krisen och blivit permiterad från sitt arbete. Det gör att hon kanske inte kan komma. SJ har ju inte de mest prisvärda resorna men kan hitta. Svindyrt helt enkelt. Hoppas du fixar det söta syster. Saknar dig!

1 kommentar:

Momo sa...

Älskling, Om Chris så gärna vill åka till Joe, och han kan ta emot honom, så går det säkert att ordna. Om du vill att Jessie och barnen kommer upp i veckan går det oxå att ordna, om J vill. Du vet "ALLT är möjligt bara man vill". Detta brukar ju var din ledstjärna i mycket, eller hur. Hoppas du får lite tid idag till ditt tentajobb idag. Dumt att jag är så långt borta..... Du är duktig Pernilla. Ring när du har en stund så "tjötar" vi vidare lite. Kram Mamma