lördag, februari 13

Tenta

Har gjort en del på min hemtenta i Folkhälsovetenskap idag. Försökt varva det med barnen som kallar.

Liten har sovit middag i två timmar och stora killen spelade Ps2. Det gav mig lite tid att sitta i lugn och ro. Nu leker de ihop efter att fått en liten muta i form av var sin glass. Ibland är det lov. 

Nu får det bli paus i pluggandet tror jag. Får fortsätta imorgon. 

Trist att inte hinna med annat just nu men samtidigt kan jag leva med det eftersom det helt säkert kommer leda till något bra för mig och mina barn (självklart för dig med älskling).

Lyxar till det med Kyckling i savoykål till middag. Mums. Till det tar jag nog lite rödvin. 

1 kommentar:

Popprinsessan sa...

Oj vad fint här har blivit! Tur att vi kan få lite hjälp av de som är duktigare än oss på fix & trix :-)

Det låter som om det är mycket nu för dig. Sambon verkar vara borta igen, eller? Verkar tråkigt att din stora killes planer kommer att ändras... Hoppas att din syster får möjlighet att komma och hälsa på!

Kram!
Förresten, hoppas att du unnar sig lite vin ikväll! Själv för jag på pepsi max efter gårdagen.. ;-)