torsdag, februari 25

Aaaahhhhh

NU vill jag ha hem min älskling!

Det var inte den bästa morgonen jag haft idag. Jag fick i alla fall duscha men sen tyckte liten det var dags att vakan. Allt för tidigt för honom och mig. Han var trött, grinig, klängig och jag hade för mycket jag behövde göra på morgonen. Till råga på allt hade en huvudsäkring gått och det upptäckte jag först när jag väntade på att omeletten skulle bli klar (vilket den så klart aldrig blev).

Det var bara att gå upp och försöka klä på sig och sminka sig i mörkret. Nu tror ni säkert att jag är helt oduglig. Varför bytte jag inte bara säkringen?
Saken är den att min lille, idag griniga, trötta och klängiga, kille gärna vill vara nere i källaren och pilla på allt han inte får och lite till. Så om jag skulle gå ner med honom där skulle morgonen bli ännu värre. Det behövde jag inte idag.

Nu är han på dagis och jag sitter här. Jag HAR bytt säkringen och nu är det ljus. Gjorde mig en frukt/yoghurt smoothie som får bli min frukost. Laddar med mer mellanmål idag bara.

Nu skall jag till skolan sen skall jag iväg och lämna slutrapporten till företaget där jag gjorde LIA 3.
Ikväll kommer älsklingen hem!!!

2 kommentarer:

Popprinsessan sa...

Vilken tråkig morgon! Hoppas att dagen utvecklar sig till något bättre och att du får hem din andra hälft snart (idag?).

Kram!

Frida-FantastiskaMamman sa...

Vissa dagar börjar bättre än andra...eller tvärtom hihi....
Njut av kvällen med älsklingen!
Pussar<3