söndag, januari 17

Spruta nr 2

Idag åkte jag in och tog spruta nummer två på barnen. Jag har inte märkt något på de under kvällen och hoppas de klarar sig undan biverkningar helt denna gången. Om inte får de vara hemma med mig imorgon. Har hemuppgifter att göra så jag missar ingen närvaro på skolan. Det är inte helt lätt att sitta och konsentrera sig med barnen hemma men om jag måste så går det på något sätt.

Nu har jag gjort klart ett fotoalbum till lilleman som han skall ha på dagis. Flera kort har redan blivit lite böjda för han älskar att titta på kort.

Han har lärt sig säga mormor

och idag när jag lagade mat sa han pannkaka med. Tänk om det börjar släppa nu. Skulle vara kul att få höra han prata lite mer. Nu är det mest mamma, C(storebrors namn), papa, titta, TUT.

Han tränar aktivt på det hemma och jag slipper inte undan. Han håller två saker som han växelvis håller fram. Då skall jag säga vad det är. Ex två pusselbitar. En buss, en bil, en buss, en bil, en buss, en bil.... Ja ni fattar. Lite tjatigt här hemma nu men väldigt kul att han vill. Mamma ställer upp helt klart.

Inga kommentarer: