torsdag, januari 28

Nu är jag glad

Dagen började inte så värst bra. Jag var minst sagt arg i morse. Bilen jag skulle ha blev ställd på gatan i natt och hade blivit plöjd in så klart (som tur var gick han ut och fixade det). Sen var det någon vänlig själ som skottat in min kontakt och bil vid garaget. Kom knappt åt att koppla loss motorvärmaren. Ingen mer snö där tack!

Det var lite segt i skolan med lite för mycket repititioner av dagen innan. Onödigt enligt mig och slöseri med tiden. 

Nu är humöret bra mycket bra. Skulle säga att jag är glad, lugn och nöjd. Vi låg alla fyra i vår säng och läste godnattsaga för stora killen. MYYYSSS. Nu ligger han i sin säng och älsklingen försöker lägga liten. Hör att det inte går så där värst bra. När man skall sova skall man inte skratta och tjuta så. Ja, ja. Första dagen med pappa hemma och då får man bryta rutinerna lite. Han är ju ledig från dagis imorgon med.

Själv skall jag plocka undan efter middagen som inte blev gjort förut sen får jag se vad det blir. 

1 kommentar:

Popprinsessan sa...

Tack för dina fina ord! Roligt med kommentarer som är engagerade liksom :-)

Det måste kännas superskönt att ha sambon hemma! Min man kommer hem imorgon, men han har bara varit borta 3 dagar, lite skillnad. Min man är ofta inte borta så länge i taget, som längst 2-3 veckor. Ofta är det helger och så speciellt nu när det är båtmässor i både Gbg och Sthlm snart. Som tur var prickade L in att födas precis emellan mässorna :-D