söndag, december 13

På tiden med lite bilder och videos

Lilleman gillar att använda mammas finsaker. Idag blev han riktigt fin. Dubbla diadem och rouge. Om det inte vore för de blå strumbyxorna kunde det vara mammas lilla tjej.
Stora killen lyckades få ihop en stor snöboll. Det har snöat men det kommer bara lite åt gången.



Mina älsklingar utanför huset. Här syns våra ljus "istappar". De lyser så mysigt på kvällen.




Min nya fina adventsljusstake. På detta kort har jag precis bara haft första ljuset tänt.


Nu har vi ju varit sjuka i en vecka och älsklingen är på jobb. Fick dessa fina blommor av honom. Krya på er mina älsklingar. Visst är han bäst min älskling
Liten har snöbollskrig med storebror. Det är bara det att han får mest tag i gamla löv som han kastar. Tåliga storebror.

Det får plats en 8-åring och en 1,5-åring i de bilarna man kan låna när man är ute och handlar. Bara så ni vet. Mina killar har testat och det är sant.

Inga kommentarer: