söndag, december 6

Medicin

Det var som jag trodde. Har fått halsfluss. Det var några år sedan sist som tur är. Inte som för min kära syster som nyligen fick operera bort sina mandalar för hon hade det så ofta.

Har fått vilat mig en stund på soffan när lilleman sov middag. Idag blir nog i alla fall stora killen glad. Det får bli pizza till middag. Orkar inget idag.

Efter läkarbesöket trodde jag att det inte skulle påverka mig så mycket men det kom lite senare. Tung över bröstet och lite yr. Det blir till att ta det riktigt lugnt.

3 kommentarer:

Anne sa...

Åh din stackare! Usch det är så jobbigt att ha halsfluss :(
Vi är ju vana i vårt hus...
Hoppas att du kryar på dig snabbt.
Mega kram till dig

Lotta sa...

Stackare!
Men då hinner du bli frisk i god tid till jul iaf.
Det är ju skönt!
Krya på dig nu!
Kramen

Frida-Fantastiskamamman sa...

Men vad tråkigt, hoppas att resten av familjen klarar sig...
Kryapådigkramar<3