söndag, oktober 11

Tidigt

Idag var det min dag att gå upp med liten och självklart vaknar han halv 7 då. Tur att jag inte satt uppe med älsklingen som han ville igår. 

Idag blir det lite tvätt och plock här hemma. Får se om jag hinner sätta mig med min hemtenta i ekonomi en stund. Skulle behöva börja på den så det inte blir ont om tid helt plötsligt. Imorgon är det skolarbete igen och jag vet att hela veckan kommer gå till annat än ekonomi.

Kanske får ta en tur till något köpcentrum med. Liten behöver vantar och stor behöver vinterkläder. 

2 kommentarer:

Anne sa...

Ja livet är fullt av "måsten" också! Det känns skönt när alla vinterkläder och dyl är fixat!
Hoppas att du hittar något idag då!
Kram

Mamma Russin sa...

hej gumman..

oj så du har massa att göra med skolan .. du är så duktig.. :)

ja det vore på tiden att vi får till en date igen.. vore kul om våra små kunde få träffas med, hihi..

hojta till du om när du kan .. jag kan sätta mig i bilen och fara till dig... :)

kramkram gumamn