lördag, oktober 24

Innedag

Det blev en dag då vi bara har varit inne och pysslat.

Jag har varit en tur på vinden och hämtat ner några tjockare tröjor. Det behövs nu när det bara blir kallare.

Älsklingen har jobbat på att få ordning på vårt trådlösa system här hemma. Han får allt att fungera en stund innan nästa problem dyker upp. Han har jobbat med det i flera timmar och ändå är det inte bra. Hoppas han får ordning på det snart.

Stora killen är fortfarande dålig. Han har över 39 i feber och medicinen hjälper inte spec. Har nästan inte fått i han nåt idag. Det räcker att jag visar han mat så får han kräkreflexer. Nu sover han på soffan. Skall få ett piller till innan han får sova för natten i sin säng.

Imorgon är det julmarknad i Julita vi tänkte gå på men den får vi hoppa i år. Stora killen måste bli bra först.

Nu har jag fått min kära syster att göra ett försök på en blogg. Kul tycker jag. Vi hörs och ses inte så ofta så nu kanske jag får lite mer koll på henne.

2 kommentarer:

Anne sa...

Tråkigt att sonen fortfarande är sjuk :(
Julmarknad hade varit kul att gå på, jag längtar som en tok efter att få sätta upp mina adventsprylar!
Ha en skön dag! Kram

Lotta sa...

Julmarknad???
Redan???
Jag längtar massor tills man får pynta.
Hoppas sonen strax blir bra igen.
Som jag sa, man ska inte vara sjuk när det är lov!
Kramen