måndag, oktober 12

Frisk igen

Älsklingen var hos läkaren idag och fick klart att han kan jobba igen. Tror han är ganska glad för det. Han har gått hemma och varit minst sagt rastlös. Nu åker han på jobb på onsdag. Det blir bara en vecka så det kommer gå så fort. 

Själv har jag varit i skolan idag och haft grupparbete med två klasskamrater. Det är egenstudie och vi behöver sitta en del med vår uppgift. Det är ett ganska stort grupparbete tycker jag med tanke på att vi endast hade undervisning i fyra dagar i ekonomin. 

Gillar min grupp för vi vill alla tre att det skall bli ett ordentligt och bra jobb. Det skall nästan bli lite kul att redovisa detta om vi får till det så som vi vill. Sen kommer det bli lite extra kul att kunna använda power point pennan jag fick av min mamma. Lite extra finess på framförandet blir det. Tack snälla mamma! Jag är väldigt glad för den även om det inte var så mycket för dig.

Nu skall jag strax in till stan en tur med stora killen och göra några små men roliga ärenden. Sen är det hem till mer skolarbete som väntar. Får passa på att sitta det jag kan när älsklingen är hemma. När jag är ensam med killarna blir det inte lika mycket tid över.

5 kommentarer:

Leonard sa...

Hej! Hoppas att allt är bra med dig?

Har lagt upp en "music award" show på bloggen, där du får chansen att rösta på din favorit, rösta gärna! :)

Ha en jättebra kväll! :)

Leonard

Frida sa...

Skönt att han känner sig bättre igen även om du säkert njutit av att ha honom hemma lite extra;D
Vad härligt att ha en sån bra grupp att jobba i, det underlättar så när alla drar åt samma håll.
Kramisar<3

Anne sa...

Så skönt att han är frisk igen även om det innebär att han åker ifrån er på jobb. Men han är ju snabbt tillbaka igen!
Blev nyfiken på powerpoint pennan, hur fungerar den?
Ha en skön dag! Kram

Popprinsessan sa...

Vad skönt att alla verkar friska! Och att du verkar vara i en bra grupp i skolan! Det betyder ju så mycket.

Hoppas att allt funkar friktionsfritt nu när sambon åker iväg på jobb. Min är iväg i två veckor och redan igår blev det tjaffs med dottern.. Idag ska jag anstränga mig till fullo så att det inte blir bråk. But it takes two to tango, brukar man ju säga..

Frida sa...

Kramar till dig<3