torsdag, september 17

Hårt

Suck och pust. Denna dagen har rusat förbi men inte helt obemärkt. I skolan är det ju ämnet beteendevetenskap och det tar på krafterna. Här är det inte bara fakta och teorier utan även en massa praktiska övningar. Grupparbeten och skådespel. Allt för att vi skall "testa" och testas i konflikter, samarbete, kommunikation. Det händer en hel del och det är psykiskt påfrestande. Det blir mycket analyserande. Både av det egna beteendet, de andras beteenden och gruppens samspel och roller. Suck.
Imorgon är det hemstudiedag och det är tur det. Vet inte om jag hade pallat en till dag som denna.

Det är tur att affären har stänt för jag är sjukt godissugen. Blir ofta det när jag är trött har jag märkt.

Liten sover gott och stor skall strax i säng. Sen skall jag bara ta det lugn.

1 kommentar:

Mamma Russin sa...

hej hej..
jag har mailat dig..:)

KRAM