torsdag, september 17

Beställt

Nu har jag lagt in en beställning på ett sofföverdrag till våra fula men underbart sköna gamla soffor. Vi har ett tag försökt göra något åt utseendet på de för tyget är slitet till hål på flera ställan och väldigt fult. Vi har ringt till flera olika tapetserare men det skulle kosta tusentals kronor att få klätt om de.

Innan älsklingen åkte på jobb sist hade vi blivit eniga om att göra oss av med de och köpa nya soffor men nu kanske vi slipper det. Jag hoppas så att dessa överdrag kommer passa.

4 kommentarer:

Lotta sa...

Jättefint!
Var har du hittat dessa?
Kostar?
Jag är oxå så fruktansvärt trött på våra soffor.
Men för dyrt att skaffa nya.
Kramen

mammagladh - Snälla stötta mig sa...

Sofföverdrag är så fiffigt! Hoppas dom passar.

Mamma Russin sa...

mengud.. hjälp.. har helt glömt bort ditt mail ang detta med era soffor.. men jag vet ingen som kan eller sy nya överdrag.. Förlåt!!!

Men nu fick du ju tag på endå..:) är det från ellos? snygga..

kram

Lotta sa...

Det må jag säga att det var ett kap.
Smart att använda grannens.
har du en trea och en tvåa?
Snyggt var det iaf.
Kramen