lördag, september 19

Äntligen utvilad

Jag slocknade före halv 11 igår. Var helt slut hela dagen. Det var precis så jag orkade hålla mig vaken för att få stora killen i säng. Vet inte vad som flög i mig.

Idag känner jag mig pigg och utvilad. Har börjat röja hemma. Har äntligen fått ordning på ett paket jag skall skicka. Vi säljer ju av lite av lillemans saker från när han var liten. Det är inte helt det lättaste vill jag lova.

Solen skiner ute och det är varmare idag. Hela 12 grader har vi i skuggan. Inte illa. Det locka väldigt att gå ut så jag får bara sätta fart här inne så jag kan blir klar.

Saknar min älskling. Nu har han varit borta i två veckor. Det blev några dagar extra denna gången.

1 kommentar:

Lotta sa...

Då hade jag redan somnat för länge sedan...
Fredagskoman kom snabbare än snabbt igår.
Hoppas du hunnit vara ute i solen och njuta.
Kramen