onsdag, augusti 12

Sova middag

Hämtade lilleman på dagis. Det är nästan overkligt så bra det går.

Vi gick vägen förbi butiken hem och det tog inte långa stunden efter vi handlat innan han sov. Sen sov han i 2 timmar i vagnen ute på framsidan. Jag sov i 1 timme på soffan ute på framsidan. Kors så trött jag var idag. Skulle läsa min skolbok men det blev inte så.

Lilleman var halvt vaken från halv 1 till 2 i natt så det är inte konstigt att jag var trött idag. Nu är det lite bättre. Får se om det kan bli något gjort.

2 kommentarer:

Anne sa...

Åh så skönt att det fungerar med dagis till din lille kille! Härligt!
Så bra att du kunde vila under tiden han vilade, ibland bara måste man!
Har du mycket att läsa inför skolstarten? Jag känner att jag verkligen behöver friska upp minnet innan jag börjar jobba igen...

Nu tror jag i alla fall att maken har lyckats lösa internet problemen. Men jag blir så jäkla irriterad att jag inte kan lösa det själv ;)
(fast det är ju enklare att ropa på maken *ler*) fast det är ju värre för dig om du ska behöva vänta i 2 veckor!

Ha en skön dag stumpan! Kram kram

Lotta sa...

Då var det nog lika bra att du sov den där timmen för att orka med resten av dagen.
Skönt att han trivs på sitt dagis.
Kramen