måndag, augusti 17

Safri Duo take me home

Oj så mycket bra musik kan göra.
Efter att ha lämnat lilleman på dagis tog jag mig en tur upp till spåret. Jag började springa lite innan jag kom fram idag. Ville få en lite längre runda. Måste pressa sig lite för att se några framsteg.

Varvet gick kanon. Lite segt i backen för de jäkla stenarna. De ha lagt en stor variant av grus i värsta backen. De bara rullar under fötterna. Snart tar jag den med men lite mer träning först.
När varvet var slut fortsatte jag bara springa vägen hem. Lång rak väg på asfalt. Inte helt lätt. Känns som den aldrig skall ta slut.

Böjen kom och sista rakan hem. Safri Duo börjar spela i mina hörlurar. Jag får den där härliga känslan i kroppen. Trött, svettig men ack så skönt. Självklart var det inga problem att springa sista biten hem till dörren.

Nu har jag eftersvettats lite och skall ta en skön dusch innan jag hämtar lilleman. Kort dag idag.

3 kommentarer:

Mamma russin sa...

du är grymt duktig tjejen..: ) hejja dej..

ha det fin idag sedan, kramar

Anne sa...

Åh vad jag blir imponerad av din insats! Vad du är duktig!
Ha en skön kväll! Kram

Popprinsessan sa...

Duktiga du! Safari Duo med Bongo song kan ju få vem som helst att bli glad!!