söndag, augusti 30

Musikhjälp sökes!!!

Jag insåg på min runda idag att jag tröttnat på min musik i MP3-spelaren. Jag bytte låt hela tiden och det tar ju lite konsentration från träningen.

Idag var det ändå superskönt att springa. Det tog mig lång tid innan jag kom ut och när jag väl var på väg tvivlade på om jag skulle orka ens ett varv i spåret. Så blev inte fallet. Jag sprang hela två varv och det var så skönt och mycket lättare än alla andra gånger med. Härligt!!!

Frida feat Headline med Upp och hoppa var den låten idag som drog mig framåt när det blev motigt. Lite töntig låt men samtidigt kul och peppande. Bara namnet ger ju lite jävlar annama.

Så finns det någon där ute som har en favorit eller fler som bara man inte kan sitta still till så GE MIG ERA FÖRSLAG!!! Ni gör en mycket god gärning med det. All sorts musik är välkommen. Så tveka inte utan skriv...

2 kommentarer:

Lotta sa...

Musiktönt som jag är så säger jag ORUP.
För mig funkar han till allt.
Men tror att jag är lite ensam om det...
Kramen

Anne sa...

Förstår vad du menar, man måste ha rätt tempo musik om det ska fungera! Jag har mest musik som passar för cykling och det brukar fungera med schlager!
Hoppas att du får en bra dag! KRAM