söndag, augusti 2

Lugnet före stormen

Huset är tyst och jag äter min frukost i en rasande fart samtidigt som jag skriver ett inlägg, läser tidningen och funderar på vad jag behöver ta med. Jag skall nämligen åka och hämta min stora kille om en liten stund och är spänd som ett barn på julafton. Otålig och pirrig. Det var SÅ länge sedan jag såg honom, höll om honom, hörde hans härliga röst men snart...

Han skall visst ha slagit en framtand så det första vi skall göra imorgon är att ringa tandläkaren och få en tid. Det är en av de nya tyvärr.

Formen är bra idag. Lite tröttare än jag velat för lilleman skulle visst hålla låda 1 timme på tidig tidig morgonkvist. 2 flaskor mjölk så sov han igen som tur var.

Nu skall jag ruuuuuuuuuusssssssssssssaaaaaaaaaaa

3 kommentarer:

Lotta sa...

Då är vi två som är glada över att få samla familjen idag.
Nu är jag med på vilken typ av båt som mannen din arbetar på.
Var det alltså där ni träffades?
Nu ska vi njuta av dagen och våra älskade barn.
Men mina kommer inte förens framåt kvällen.

Ha det fint.
Kramen

Anne sa...

Åh din stackare som varit magsjuk :(
Det är ju faktiskt något av det västa som finns!!! Jag får panik!!
Hoppas att du är bättre nu då.
Vilka härliga bilder på er tur till båten. Nice!
Jag antar att man är lite bortskämd när maken kommer hem från jobbet varje kväll.
Ha en skön dag! Kram

Mamma russin sa...

hej fina..
så roligt att din store pojk kommer hem idag.. han har varit borta länge va??

kör försiktigt bara..:)

mina teens kommer också hem idg.. en dag tidigare... :) tyvärr så måste jag åka och jobba iaf..

kram vännen..