söndag, augusti 9

Kraftlös dag

Jag fick sovmorgon idag. Lilleman väckte mig strax efter 8 men vi låg kvar och myste i sängen. Älsklingen vaknade lite före 9 och tog med lilleman upp så jag kunde ligga kvar. Var ju vaken så jag tog fram en skolbok och läste lite innan jag somnade om. Kom mig ur sängen efter 11.

Igår fick jag målat resten av staketet på altanen. Passade på att sola lite så det blev målning i bikini. Resultatet blev vitt staket och ganska vit mamma. Jag sölar så när jag målar. Har ännu färg på kroppen idag. Tar ett tag att bli av med när man målar med oljebaserad färg.

Häcken bör klippas idag men det gör älsklingen. Annars har vi inget planerat. Solen skiner så det blir en härlig dag vad vi än gör.

Igår efter en god grillkväll och lite lek ute skulle lilleman läggas. Sa till älsklingen att han fick försöka för om jag gjorde det skulle jag somna.

Det här möttes jag av över en timme senare. Förstod att han hade somnat med lillkillen.


4 kommentarer:

Mamma russin sa...

hej fina..

så mysigt dina killar ha det.. :)

ha e fin dag, kramar

Lotta sa...

Vitt kanske matchar en solbrun kropp! =)
Ser så fridfullt ut när de ligger och sover dina älsklingar.
Kramen

Frida sa...

Bästaste underbaraste sättet att somna på ;D
Kramar om<3

Anne sa...

Åh vilken fin bild!
Vita färgstänk får bara kroppen att se brunare ut ;)
Ha det bäst! Kram