lördag, augusti 15

De vann! Heja!

Idag har vi varit på sammandrag med stora killens fotboll. De ordnar sammandrag med flera lag och spelar 2 matcher samma dag. Det är ett bra sätt att hålla matchdagarna nere och samtidigt göra det till lite större händelse. Känns som cup varje gång. Stora killen har inte sparkat boll på hela sommaren och det kunde man se idag. Inte samma GO som innan men det kommer nog snabbt tillbaka.

Lilleman sover just nu i vagnen. Han har varit väldigt orolig i natt. Väckt mig flera gånger av att han har kastat sig runt i sängen. Så idag är det en trött mamma. Skall försöka lägga mig i tid så jag orkar med imorgon. Vi har planerat en dag i Södertälje på Tom Tits. Har varit där en gång tidigare och det var riktigt bra.

3 kommentarer:

Anne sa...

Så kul att det gick bra för grabben! Lagsporter tycker jag är jättebra för barn, de lär sig massor av att vara i ett socialt sammanhang som ex fotboll.

Hoppas att Ni kommer få en bra dag på Tom Tits! Nu blir jag dock lite nyfiken på var du bor?! Jag har av någon anledning fått för mig att du bor i Göteborg, men det stämmer inte va?

Ha en skön kväll stumpan!
Kram

Lotta sa...

Mina barn var på Tom Tits med sin mormor och morfar förra veckan.
De tyckte att det var jätteroligt, både sonen och dottern.
Hos oss kallar vi det poolspel när de samlas och spelar flera matcher.
men i år spelar sonen i serie för första året.
Så stor pojke nu.
Ha en fin kväll.
Kramen

Frida sa...

Hoppas att ni får en superhärlig dag på Tom Tits!
Lägg dig i tid nu gumman.
Kramar<3