torsdag, juli 9

Så var det över för denna gången

Nu står älsklingen i duschen och jag packar det sista. Barnen sover gott. Skall strax väcka de för frukost. De kan alla sova mer i bilen om de vill.

Vi skall försöka hinna med och besöka älsklingens pappa med familj på vägen. De har hyrt lägenhet i Danmark över sommaren och det är inte så långt från där vi skall lämna stora killen hos hans farmor.

Suck vad det kommer bli tomt utan honom. Han skall vara borta nästan en månad. Jag vet att han kommer ha kul så då går det lättare.

3 kommentarer:

Frida sa...

Jag beundrar dig som kan vara utan honom så länge, men jag förstår att du inte har ngt val för självklart vill hans pappa med familj träffa honom oxå. Kör försiktigt gumman!
Kramar<3

Anne sa...

Förstår precis hur du känner inför att vara utan sonen. Min stora flicka är ju ibland hos sin pappa (inte så ofta längre för nu får hon välja själv när hon vill vara där) och det spelar ingen roll om det bara är över helgen för det är jobbigt i alla fall!
En månad är ju låååååång tid i sammanhanget.
Ha det bra! Kram

Frida sa...

Ha det så mysigt med ert främande idag.
Kramar & Pussar<3